سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شمشیربازی برقی و قابلیت های آن

شمشیربازی برقی و قابلیت های آن 

 

شمشیربازی برقی معمولاً از یک سیم فولادی ساخته می شود و دارای ضخامت های مختلف و همچنین طیف وسیعی از طرح ها است. هنگام نصب شمشیربازی برقی در اطراف ملک شما ، باید از تمام عناصر و موادی که به طور معمول می توانند باعث کوتاه شدن حصار ، آتش سوزی یا هدایت برق شوند ، جدا شوند. هرگونه موادی مانند پوشش گیاهی باید از نرده های برقی دور نگه داشته شود و هرگز نباید حصارکشی را به هیچ پایه فلزی یا چوبی متصل کرد. کلیه شمشیربازی های الکتریکی باید به عایق های ساخته شده از پلاستیک یا پرسلان متصل شوند.

مبانی شمشیربازی برقی

با اتصال شمشیربازی به یک انرژی دهنده تغذیه شده ، می توان یک پالس الکتریکی کوتاه ولتاژ بالا هنگام تماس با نرده های برق سیم ایجاد کرد. از آنجا که یکی از ترمینال ها به نیروگاه تغذیه شده تولید می کند ، تولید یک پالس الکتریکی با سرعت 1 در ثانیه می کند ، ترمینال دیگر به یک میله ساخته شده از فلز وصل شده در پوسته زمین متصل می شود. این به طور معمول به عنوان میله زمین یا میله زمین شناخته می شود. نحوه کار شمشیربازی برقی به محض لمس حیوان یا شخص به فنس سیم و پوسته زمین که میله زمین جاسازی شده است ، یک پالس الکتریکی تولید می شود و شوک الکتریکی دریافت می شود.

آیا شوک الکتریکی می تواند آسیب برساند؟

بسیاری از جنبه ها می توانند بر میزان برق و در نهایت نوع شوک دریافت کننده تأثیر بگذارند. سطح ولتاژ ، میزان تماس ایجاد شده بین فرد یا حیوان و حصار ، مقدار انرژی حمل شده در نبض و مسیری که جریان هنگام عبور از بدن طی می کند تنها چند مورد از عواملی است که می تواند تفاوت ایجاد کند. در شوک الکتریکی برخی از افراد به سختی متوجه شوک ناشی از حصار برقی می شوند ، دیگران درد ناراحت کننده ای را احساس می کنند و برای عده ای از افراد این شوک منجر به مرگ می شود.

انواع مختلف شمشیربازی برقی

شمشیربازی برقی دو نوع مختلف دارد ، شمشیربازی غیر کشنده و شمشیربازی کشنده. شمشیربازی برقی غیر کشنده به طور گسترده ای در انگلیس برای جلوگیری از متجاوزان استفاده می شود و در مالکان خصوصی زمین و ارگان های دولتی معمول است. نمونه این موارد شامل جوامع مسکونی و کارخانه های تجاری گرفته تا زندان ها و پایگاه های نظامی است. علاوه بر ایجاد شوک الکتریکی ، شمشیربازی برقی همچنین به عنوان سیستم هشدار دزدگیر کنترل شده عمل می کند. قیمت شینگل

شمشیربازی برقی کشنده برای ارسال ضربه های الکتریکی بسیار قوی به پایین سیم نرده طراحی شده است تا اثرات مخربی بر روی تماس با آن بگذارد. معمولاً از شمشیربازی برقی کشنده برای اهداف ضد پرسنلی مانند بستن دسترسی به کشورهای همسایه ، اردوگاه های کار اجباری در جنگ های اولیه و برخی زندان های با امنیت بالا استفاده می شود.