سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاغذ دیواری - ظاهر هر اتاق را تغییر دهید

کاغذ دیواری - ظاهر هر اتاق را تغییر دهید

این یک روش شناخته شده است که می توانید به خانه ، آپارتمان یا فقط اتاق خود طرح دیگری بدهید - ما در مورد تصاویر پس زمینه صحبت می کنیم. اگر از رنگ سفید کاغذ دیواری خود خسته شده اید (در صورت وجود) ، ممکن است زمان تغییر باشد. همانطور که قبلاً ذکر شد ، کاغذ دیواری جدید یک روش آسان ، نسبتاً سریع و ارزان برای تغییر شکل کامل محیط اطراف است. تا به حال به یک تصویر زمینه سفید فکر کرده اید که روی آن یک قورباغه وجود دارد؟ در مورد اینکه شما یک هنرمند هستید ، در مورد کاغذهای پر از هنرهای هنری خود چه می کنید؟ مدل ها و انواع مختلفی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید - ما چند مورد را ارائه می دهیم و سپس نحوه کار را به شما نشان می دهیم!

اول از همه ، مهم است که مدلی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید - شرکت های تولید کاغذ دیواری ها مدل های مختلفی را ارائه می دهند و تصمیم گیری دقیقاً به همان اندازه مدل ها سخت است. شما باید اطمینان حاصل کنید که یکی را متناسب با مبلمان خریداری شده انتخاب کنید و همچنین باید با سبک و شخصیت شخصی شما مطابقت داشته باشد. کدام یک از "هیپی ها" هرگز به فکر انتخاب کاغذ دیواری سیاه و سفید (جدا از اینکه باعث افسردگی شما می شود) فکر می کند؟ هیچ یک!

هنگامی که آماده رفتن هستید ، خوب است اگر کسی در کنار شما باشد که قبلاً آپارتمان خود را "دیوارپوش" کرده یا چندین بار به دیگران در انجام این کار کمک کرده باشد. این می تواند از خطا جلوگیری کند و فقط در صورت بروز مشکل می تواند مفید باشد. شما باید بدانید که به چه مقدار کاغذ دیواری نیاز دارید ، بنابراین بهتر است اندازه تمام دیوارها را محاسبه کنید. این کار را به راحتی می توان با این فرمول انجام داد: "ارتفاع در متر * طول در متر" که برابر با متر مربع است. اطمینان حاصل کنید که تمام دیوارها را اندازه گیری کرده و در پایان تمام متر مربع را اضافه کنید ، اما چند مورد بیشتر از حد لازم خریداری کنید - شاید اشتباه کردید یا ناگهان به آن بیشتر احتیاج داشتید زیرا در مورد مکان های خاصی که باید کاغذ دیواری داشته باشند فکر نکردید آنها نیز کاغذ دیواری و فوم xps به خودی خود فرآیند بسیار پیچیده ای است که نمی توان در یک مقاله توضیح داد ، اما بسیاری از فروشگاه ها بروشورهای ویژه ای برای این کار دارند. همچنین ممکن است بخواهید از یک فروشنده در فروشگاه مورد علاقه خود چند نکته را به خصوص در مورد چسب صحیح و نحوه استفاده از آن بپرسید. او همچنین به شما خواهد گفت که چه چیزهایی ممکن است کار شما را تسریع کند ، یا چه ابزار دیگری غیر از خودکار ، سطح آب ، قیچی تزئین کننده ، برس خمیر ، رول کاغذ دیواری و غلتک درز مورد نیاز است. برخی از اقلام بسیار گران هستند. می توانید eBay را بررسی کنید یا قبل از خرید از یکی از همسایگان خود س askال کنید. همچنین یک برش و یک ریل کاغذ دیواری مورد نیاز است. این باید همه موارد اصلی باشد ، اگرچه همانطور که قبلاً ذکر شد ، از فروشگاه برای بروشورهای ویژه درخواست کنید ، این کار زندگی شما را آسان تر می کند.

امیدواریم که بتوانیم مقدمه کوچکی در زمینه کاغذ دیواری به شما ارائه دهیم و همچنین امیدواریم که ایده بهتری در مورد چگونگی شروع کار در حال حاضر داشته باشید. چه کسی می داند ، شاید ما یک روز با هم ملاقات کنیم و هر دو بتوانیم از تصویر زمینه جالب شما لذت ببریم؟ خواهیم دید - اما فعلاً: با تشکر از شما برای خواندن و بهترین آرزو برای همه پروژه های خانه ای که در نظر دارید یا قصد انجام آن را دارید!